Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 15. dubna 2021

Viděli jste u nás v zimě čápa? Je to možné, migrační zvyky ptáků se mění

 

Kteří ptáci se vrací z teplých krajin? Jak na jaře správně krmit zpěvné ptactvo a jak se postarat o budky?

Ornitoložka Pavlína Ráslová má ráda ptáčky. Sleduje třeba jejich migrační zvyky. To znamená, že ji zajímá, kdy odlétají za teplem do dalekých zemí, kdy se vrací a kudy letí. Určitě vás taky někdy napadlo, kam se v zimě někteří ptáci ztratí a proč je jich na jaře najednou tolik. Ale i to se mění. 


6 komentářů:

  1. Hanko, něco nového, něco známého, každopádně velmi hdnotné. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mnoho lidí, kteří čápy pozorují a zajímají je. ☺

      Vymazat
  2. O Kryštofovi jsem četla.Mám ráda tyhle příběhy i když jsou někdy i smutné.Neuvěřitelné,jakou vzdálenost překonávají a tak jsem ráda,že přišli na to,že mohou přečkat zimu i někde blíže.
    A velké díky lidem,kteří se o ně umí postarat.Já teď vyhlížím jeřáby,zda se vrátili na stejné místo,kde vždy bývali.
    Hani,zajímavý příspěvek.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zajímavé příběhy, ti čápi musejí překonat hodně překážek a nevrátí se všichni. Vašim jeřábům přeji ten návrat a třeba se pak podaří je vyfotit. To bych se ráda podívala. Také se měj hezky. ☺

      Vymazat
  3. Hani zdravím. Čápy mám moc ráda, také jsem o Kryštofovi už něco četla. Obdivuju je. Když jsem byla malé dítě tak jsem si myslela, že čáp musí být hodně velký a silný, když nosí ty děti...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pěkně jsi to napsala - na ty děti jsme věřili a dnes se tomu pousmějeme. Já také o čápech ráda čtu a tak se i podělím tady na blogu. Měj se, Leni. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Slovensko: Megoňky - kamenné gule

  Pokud je možnost, ráda navštívím Slovensko. Megoňky jsou na druhé straně Jablunkovského průsmyku . Možná jste o tom už slyšeli. "Loka...