Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 9. prosince 2021

Květina ze stuhy ozdobí i vánoční dárek



 


 



 

Brokátová stuha šíře 25 mm s lurexem, vánoční

 
Nevymýšlíte náhodou, jak vkusně a ozdobně zabalit vánoční dárek? Jsou tací, kteří hodnotí dárek spíše podle obsahu, ale ten první dojem - zabalení dárku má také něco do sebe. Nápadů není nikdy dost a proč se neinspirovat.
 
 Rypsová stuha hvězdy šíře 25 mm vánoční

Stačí mít doma vhodnou stuhu, pár perliček a šikovné ruce - a květina je na světě. Postup je na videu. Využití je na nás, může sloužit jako ozdoba na šaty, ozdoba hezky zabaleného dárku, kotilion ...

Video přehrajete jen na YouTube, klikněte na poslední řádek:

 
Přeji, ať se Vám to podaří!

zdroj: YouTube, internet

10 komentářů:

  1. Podobně jsme zhotovovali kotolionky v klubu na ples seniorů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Marti, to jsem uvedla jako jednu z možností, kotiliony na ples by byly moc hezké. ☺

      Vymazat
  2. Koukala jsem na to video, ale někde už jsem to viděla. My, abychom ušetřili přírodu a nevytvářeli zbytečný odpad, tak už pár let používáme vánoční tašky, které jen přizdobíme a používají se opakovaně každý rok. Možná se to někomu bude zdát hloupé, ale je to šetrnější a nemusím se pak obávat že nebude odpad kam dát, když jsou kontejnery po Vánocích přeplněné. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, je možné, že jsi to viděla. To není můj nápad, nebudu vymýšlet už vymyšlené. Já osobně dárky nijak přehnaně nebalím, také koupím tašky a tak to dávám i k narozeninám. Ovšem, když vidím večer 24. prosince sousedy, jaké množství balicích papírů a krabic okamžitě po akci (rozuměj od stromečku) odnášejí do popelnice, žasnu... Jak sháněli ozdobný papír, asi dlouho balili dárky a okamžitě to jde do odpadu. Tak to bohužel, je.

      Vymazat
  3. Dárky balím hrozně nerada a přitom mě baví všelijaké tvoření.Přesto si dávám záležet.Všelijaké stuhy a parádu si schováváme z dárků,které dostaneme a kupuji jen balicí papír a ten potom dám do kontejneru na papír.
    Hani,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, je to podobně i u mne. Nebudu lhát, že se v balení dárků nějak vyžívám. Není to tak, balím jednoduše, něco si pak schovám, za rok za dva to pak stejně vyhodím, protože usoudím, že se to nedá použít, ale tak to je ☺. Já kdysi velká "tvořilka" jsem své tvoření přehodnotila a dělám jen tak, aby to tu neleželo zbytečně. Balicí papíry kupuji, posledně v Globusu jich bylo hodně druhů na výběr, vše po ruce.
      Děkuji a přeji už páteček jako vyšitý. ☺

      Vymazat
  4. Hani, tak jsem to teď omrkla, nevypadá to složitě a je to jako kouzlo :o)
    Na Vánoce asi ne, ale na dárek k narozeninám... Děkuji za tip!
    A Járo, vůbec to není hloupé, já si hezké dárkové tašky taky schovávám a recykluji!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dokonce si myslím, že na narozeninový dárek se to víc vyplatí. Totiž už ty vánoční balicí papíry jsou zdobené. Dáme to pak pod stromek, kde všechno září, takže jiné využití se jen uvítá.
      Některé tašky nebo papíry také nevyhazuji, jenže zrovna nedávno jsem ty dlouho schovávané vyhodila. Usoudila jsem, že to nejde použít.
      Přeji příjemný pátek. ☺

      Vymazat
  5. Hani,zdravím. Já mám ráda hezky zabalené dárky. Ale taky využívám i dárkové tašky, i opakovaně. Letos jsem zabalila do různých krabic, které jsem obrátila naruby a orazítkovala, mám to na blogu. Schválně jsem je potom nezalepila, jen převázala a všem řeknu, ať je neničí, můžou se použít opakovaně. Hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, na sobě jsem poznala, jak se člověk s věkem mění. Jasně, hezky zabalený dárek reprezentuje i toho dárce, ale já už nic nevymýšlím, balím normálně, ono záleží, kde to vše pak skladovat. Věcí přibývá, byt se plní a to radost také není. Vím, co říkám. Takže každý to má tak, jak si to zařídí a Ty máš dům, tam je asi více možností. Proto i moje výzdoba je skromná, zatím žádná, jen vánoční dečky na stole.
      Také přeji hezký víkend, pokud možno bez shonu. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Kaštan - síla přírody i léčivé využití květů

  Kaštan zná každý už od dětství. Správně je to jírovec maďal. Po celém světě existuje asi 15 druhů této dřeviny. Doba květu závisí jednak n...