Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 19. května 2022

Obrazy z výstavy

 

Dnešní příspěvek navazuje na výstavu v CVA Havířov, je to vlastně pokračování bohaté tvorby obyvatel města. Všimli jste si, jak se v posledním čase rozšířila nabídka výtvarných potřeb? Dříve to nebylo běžně k vidění, aby obchodní řetězce nabízely malířská plátna, barvy apod. v různém provedení a za ceny velmi lidové. Je to dobré trávení volného času, každý nemusí vyšívat nebo háčkovat, že? Zajímavé by bylo vědět, kolik lidí se tím zabývá. Třeba malujete i vy 😉. 

Podívejte se, jaké obrazy jsem na výstavě nafotila. Třeba tato nebo podobná výstava někoho povzbudí k vlastní tvorbě. Moje kolegyně si ke kulatému jubileu nadělila malou výstavu patchworku - jen svých výrobků  a jak ji to povzbudilo! 

 
 

Kliknutím na obraz zvětšíte fotografii: 






















8 komentářů:

  1. Hanko,moc hezká výstava to byla opravdu. Autory obrazů jsou šikovní senioři, kteří se pravidelně schází v CVA ve výtvarném kroužku. Nedávno byla v CVA výstava Šikovné ruce seniorů,.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, Marti, že jsi tento článek viděla. Výstava byla před půl rokem, tu první část jsem dala hned, ale fotek jsem tam udělala hodně, tak jsem to rozdělila. A témat a materiálů mám fakt moc, tak jsem to dala jako zpestření, protože šít, navlékat korálky nebo háčkovat bych snad zvládla, keramiku jsem také zkoušela, ale malovat takové obrazy je pro mne o dvě třídy výše a tohle asi zkoušet nebudu. Držím takovým tvořivým seniorům palce a přeji všem hlavně zdraví. ☺

      Vymazat
  2. Hanko, některé obrazy jsou fakt moc pěkné, myslím, že bych si vybrala. Přeji hezké dny 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sama jsem byla překvapená, kolik pěkných obrazů tam bylo, to je jen výběr. Kdybych měla hodnotit, tak tohle dám z výstavy na 1. místo - to proto, že na další ruční práce, které jsem představila v tom odkazu, bych si troufla. Ale zase co pak s tím, k čemu budu malovat šátky, navlékat vánoční ozdoby atd.? Tak se jdu podívat a mohu obdivovat a fandit těm, kteří to vyrábějí. ☺

      Vymazat
  3. Malování a kreslení je krásný koníček a líbí se mi, že to není provozováno jen "do šuplíku".
    Haničko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tvým názorem, Helenko, také se mi to malování líbí a je dobře obrazy dát na výstavu. A tím, že tady jsou i jména autorů, snad jim nevadí, že je trochu "propaguji".
      Děkuji a přeji pátek jak vyšitý, řečeno slovy rukodělného tvoření. ☺

      Vymazat
  4. Talenty se najdou v naší zemi vždy.Jejich práce potěší srdíčka ostatních-a to je důležité ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně jsi to, Evi, napsala, děkuji. Snad nikomu z těch autorů nevadí zveřejnění na blogu, však je to pro ně pochvala, co vytvořili. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Toulky českou minulostí: 171. schůzka: Jan řečený z Husince

Jan Hus se dožil přibližně čtyřiceti pěti let, avšak o prvních dvou třetinách jeho života nedovedeme říct skoro nic věrohodného. Informací ...