Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

neděle 26. května 2024

Vtipy současné i ty z dob minulých

 

 "Víte, paní sousedko, že jsem nevěděla, že se váš manžel bojí být v bytě sám?"

"Jak to myslíte?"

"No, celé tři týdny, co jste byla v lázních, nespal ani jednu noc doma."

😊

"Minule jsme probírali husitské hnutí. Kdo z vás, žáci, mi řekne, kam se rozběhly zbytky husitských bojovníků? Noo, Pepíčku?"

"Prosím, do muzea..."

😎

"Včera se mi zdálo, manželi, že jsi mi daroval deset tisíc korun."

"Víš, já byl vždycky velkorysý. Můžeš si je nechat."

😃

Povídá zákaznice řezníkovi: "Pane, ošidil jste mě o pět korun!"

"Já vím, ale při tak malém nákupu jsem se styděl připočítat vám víc..." 

😸

"Pane vrchní, sedím tady už hodinu a nikdo si mne nevšímá!"

"Buďte rád, pane, já jsem tady už od rána a stále na mě někdo křičí!"

😍

"Jsi tvrdohlavá", zlobí se matka. "Když si toho člověka vezmeš, budeš žít jako v ráji. Nahá a bosá!"

🙉

"Pane vrchní, jak to, že jste přinesl ten řízek, který jsem vám vrátil?"

"Mýlíte se, pane, tento vrátili ti od vedlejšího stolu!"

😁

Potkají se dva Skoti: "Kam tak pospícháš?"

"Ale, do knihkupectví, mám tam rozečtenu jednu knihu."

 ___________________________________

Pro srovnání jsem vybrala několik vtipů z Těšínského kalendáře na r. 1925. Klikem si text zvětšíte: 


8 komentářů:

  1. Legrace není nikdy dost, Hani!
    Užij si víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Četla jsem je i manželovi a opravdu jsme se oba nasmáli. Díky, přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Humor je fajn. Hanko, dík. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipy vždy zvednou náladu.
    Hani,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, vtipy 👍přeji pohodovou neděli 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Hani zdravím, rozesmál mě hned ten první, takový ze života... Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Vtipů není nikdy dost, náladu si občas zvednout potřebujeme všichni. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že se vám vtipy líbily, všem komentujícím děkuji a přeji pohodový závěr měsíce května. 🍀

    OdpovědětVymazat

Toulky českou minulostí

Za zážitky prameništěm Blanice a šumavským Spálencem

Den byl jako malovaný a my jsme si vybrali výlet do šumavské vesnice. Pohybovali jsme se v terénu kolem 840 metrů nadm. výšky , pro mnohé šu...