Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 3. prosince 2020

ÚVODEM

Jmenuji se Hanka a mnozí mě znáte z komentářů ještě ze starých blogů. Pod tímto nickem - jménem jsem komentovala vaše příspěvky.

Rozhodla jsem se založit svůj vlastní blog. Myšlenka to není nová, ale v době, kdy zanikly blogy na Blog.cz, je vhodná chvíle dát se do toho.

Na začátek chci  připomenout moje začátky, kdy jsem blogy objevila, začala je postupně víc sledovat.

Od té doby uplynulo mnoho let. Tady musím jmenovat Babču, její blog byl totiž před těmi mnoha léty první, který jsem náhodou objevila. Stále vidím barevnost jejího tehdejšího blogu, kde mě zaujal nejen jazyk, ale i slovní fotbal, na který jsem vytrvale chodila. Zdravím, Babčo 👍. 

Dalším blogem v mých začátcích byl blog Jitky - Yorgy 😀. Ona mě ovlivnila mnohem víc. Takže, Jitko, patří Ti moje poděkování. Do té doby jsem vůbec nevěděla, že blogy existují. Postupně jsem rozšířila okruh svých návštěv na blozích, objevila jsem tak další zajímavé blogy. Jen je škoda, že zrušením původních blogů zanikla nejen časově náročná práce, ale i blogy, které nebyly převedeny z různých důvodů. Některé byly na vysoké úrovni a mohly sloužit dál.

Myšlenka na vlastní blog v průběhu těch časů jaksi zanikla. Až letos se události seběhly tak, že zahajuji.   

Přijďte se podívat. Jste srdečně zváni a vítáni!

12 komentářů:

  1. Ahoj Hanička! Tak Ťa vítam ako prvá v blogovej rodinke, nech sa Ti darí v blogovaní a nech Ťa blogovanie dlho baví! Vidím, že si si zvolila motív, ktorý som mala ako pôvodný ja : moc sa mi páčil, len mi vadí že má okolo všetkých obrázkov tie biele rámčeky. Takže som prešla na motív, ktorý toto nemá.
    Blog máš ozaj pekne urobený a pôsobivý! Časom sama zistíš čo mu ešte chýba pridať a čo zasa ubrať. Osobne používam pod obrázkom už roky "perex" aby neboli články v podstate nekonečné. Tiež si určím koľko článkov sa má na stránke zobraziť aby bol pohľad na celú stránku spolu s jej okrajmi rovnako "obsadený". Rovnako treba dávať pozor pri tvorení článku tak, aby kurzor ostal tesne pod poslednou vetou alebo pod posledným obrázkom. V opačnom prípade bude pod článkom veľmi dlhý prázdy priestor - tak ako je to tu pod obrázkom štvorlístku. Snáď Ti táto moja rada prišla vhod. Ale nerada by som svoje "múdrosti" vypisovala tu do komentáru, radšej (ak teda chceš) mailom.
    Prajem Ti veľa spokojných a pravidelných návštevníkov!!!! 🌞🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vierka, jsem moc ráda za Tvoji návštěvu, jsi první tady na blogu i za rady, kterých si vážím. Sama vidíš, že mám problémy začátečníka, ale sle snad to brzy vychytám. Přitom se mi zdálo, že to nastavení nebo rozvržení není obtížné, ale až praxe ukáže, co je třeba změnit. Když si uvědomím, že bloguji týden, tak zkušený letitý bloger se zasměje a já si říkám, že mohu být ráda, že aspoň tak. Možná jsem ti říkala, že jsem už měla blog, ale jen soukromý, s přítelem, to bylo u jiného poskytovatele a dost věcí je podobných. Takže vím o šablonách a už tam jsem měla tuto šablonu - motiv v této barevnosti a jednak jsem na to byla zvyklá a líbilo se mi to. Když jsem tady zakládala tento blog, bylo mi jasné, jaký motiv si vyberu. Na druhou stranu musím napsat, že když jsem měla soukromý blog, nkdo mi nepsal komentáře a žádné problémy s tím jsem nepoznala.
      Moc Ti děkuji a přání a přízeň. Časem tu jistě něco změním, zatím mi jde hlavně o funkčnost blogu.

      Vymazat
    2. Moja zlatá, ako "týždňová blogerka" to tu máš teda super! Rozhodne sa Ti iní skúsení blogeri nesmejú, skôr Ťa budú len chváliť! Dokonca tu máš aj to, čo nemajú iní: hodiny!Tiež som nad nimi uvažovala ale teraz mám kopec iných "radostí", tak to nechám až na rok, má to čas a nie je to podstatné. Tiež sa len učím (veď človek sa učí celý život" a len nedávno som prišla na to, že je možné použiť aj tzv. klikacie/odkazové obrázky v menu. Tie som mala na blog cz a moc mi tu chýbajú. Ale ako píšem, toto má teraz čas. Prajem pohodový deň anhodne elánu pri blogovaní na novom blogu!! 🌞

      Vymazat
    3. Moc děkuji, Vierko. Hodiny, kalendář, spousty obrázků a videí jsem měla na tom svém soukromém zkušebním blogu a hned mi bylo jasné, že to chci i tady. Vložit to umím, to je pro mne to hlavní, ale bohužel některé věci tu nejdou. Zrovna dnes jsem "bojovala" s vložením audia na článek, přitom na tom starém blogu to šlo jedna báseň. Stále se učím a spíš zkouším nápady, které mám. Děkuji za přání a Tobě také přeji klidný předvánoční čas! ☺

      Vymazat
  2. Hanko, ráda budu chodit na tvůj blog nahlížet. K babči jsem chodívala také, ostatní blogy objevovala postupně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Fukčarinko, za návštěvu. K tobě na blog chodím už pár let a některé věci máme možná podobné - babča mezi ně také patří. Půjdu se k ní na blog podívat a napíšu jí tam, snad bude mít radost. ☺

      Vymazat
  3. Jééé, tak to jsem moc ráda, že tě mezi námi můžu uvítat.Udělala jsi mi velkou radost,
    že ses k nám "blogem postiženým" přidala. Přeji hodně nápadů, krásných foteček a inspirací k zajímavým článkům a předem dávám na vědomost, že budu u tebe častým hostem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jsem hodně ráda, že jsi objevila můj blog a budeš sem chodit. K Tobě na blog chodím už hodně let a jak víš, i přes to, že blog zakládám až teď, docela často jsem komentovala. Děkuji za přání a doufám, že i Ty na mém blogu najdeš něco zajímavého. ☺☺☺

      Vymazat
  4. Hani, jsem ráda, že sis založila blog. Máš to moc, moc pěkně udělané.
    Přeji Ti hodně námětů a chuti do blogování. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, ani nevíš, jak jsi mě potěšila. Jsem ráda, že jsi mě tady našla a zároveň moc děkuji za pochvalu. Vážím si toho. ☺ ☺ ☺

      Vymazat
  5. Tak konečně. Že jsi ale hodně dlouho odolávala. Jsem ráda, že jsi se přidala, protože Tvůj blog bude určitě patřit mezi ty, které mají ostatním co říct a čím inspirovat. Vítej a ať se Ti tady daří. Máš moc pěkný design.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuji za přivítání a pochvalu. Odolávala jsem dlouho, nakonec jsem byla ráda, že na blogu.cz jsem blog nezaložila. Nebýt této změny, asi bych do toho nešla. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Toulky českou minulostí: 171. schůzka: Jan řečený z Husince

Jan Hus se dožil přibližně čtyřiceti pěti let, avšak o prvních dvou třetinách jeho života nedovedeme říct skoro nic věrohodného. Informací ...