Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 4. února 2021

O češtině od A do Z: Velké V, nebo malé v?

2. Praktická škola naší mateřštiny s humorem a nadhledem.


5 komentářů:

  1. Hanko, chodím si k tobě poslouchat, ale nedaří se mi zapnout videa - mimo jedno s bažantem. Takže si počtu a jdu dál. Je mi to líto ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, já VŽDY kontroluji, jestli fungují věci jak k poslechu, těch je víc a videa. Mi to funguje. Jestli ty si nemyslíš, že u audia musí být i obraz - ten tam prostě není. Nejsi na to zvyklá si myslím. Mi je to také líto, protože to nedělám pro sebe. ☺

      Vymazat
    2. Hani, sypu se popel na hlavičku. Už jsem přišla na to, jak si to poslechnout nebo přečíst. Asi jsem si stála na drátě ☺

      Vymazat
  2. Píši stále velké "V" při oslovení osoby, malé "v"při oslovení kolektivu - např. redakce. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já také píši velké "V" jednotlivci, ale je vidět, jak se ta pravidla mění. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Toulky českou minulostí: 171. schůzka: Jan řečený z Husince

Jan Hus se dožil přibližně čtyřiceti pěti let, avšak o prvních dvou třetinách jeho života nedovedeme říct skoro nic věrohodného. Informací ...