Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

středa 24. března 2021

Omluva a vysvětlení

Vážení návštěvníci, 

když se blíží problém, je na blogu výhoda, že si člověk může články přednastavit. Tak jsem to udělala i já, proto to tady funguje. Vaše blogy jsem však nemohla navštěvovat, proto ode mne nebyly žádné komentáře téměř dva měsíce. Nebyla jsem schopná se dostat do vlastní administrace a napsat aspoň odpověď na vaše komentáře - to také nešlo. To píši na vysvětlení a svou omluvu - píseň trochu objasní: 


Zároveň musím vyslovit obdiv nad tím, jak naše blogerky výborně vidí. Mnohé neřeší výběr písma ani jeho velikost, což svědčí o dobrém zraku. To vám, děvčata, samozřejmě přeji, ale i trochu závidím. 

Doufám, že se vše vrátí do normálních kolejí. Hodně zdraví všem.



5 komentářů:

  1. ☺ ♥ ☺ Hanko,děkuji a přeji brzké zotavení. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko,hlavně ať jsi v pořádku a víc neřeš.Přichází opravdové jaro,tak a´t je ti dobře♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, neomlouvej se. Hlavně ať jseš zdravá a v pohodě. Máš tady zajímavé příspěvky! Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně se dej do kupy, zdraví to něj, či máme

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám, děvčata, děkuji. Zažila jsem asi 7 týdnů téměř nevidění a člověk si opravdu užije. Většina věcí, které člověk dělá automaticky, jsou problémem, no co budu povídat. Zdraví je nade vše. ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat

Toulky českou minulostí

Krajinou Jablunkovského průsmyku na Komorovský Grúň

Dnes se opět podíváme na úplný východ republiky. Jablunkovský průsmyk jsme navštívili během našeho pobytu v Horní Lomné.  Průsmyk protíná h...