Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 6. května 2021

Tiramisu roláda bez vaření a pečení

 Tip na jednoduchou a rychlou přípravu rolády: 

Ingredience:

1 polévková lžíce instantní kávy 

300 ml vody 

500 g Mascarpone 

400 ml smetany na šlehání

3 polévkové lžíce moučkového cukru 

podle chuti mandlové aróma nebo amaretto (pro dospělé do kávy lze přidat  kávový likér a do krému Amaretto nebo Baileys)

30 kusů dlouhých piškotů

kakao na posypání

Popis je ve videu (Youtube), nezapomeňte zchladit v ledničce nejméně 2 hodiny. 

autorka: Taká obyčajná žienka domáca



8 komentářů:

  1. Tiramisu mám hodně ráda,ale ještě nikdy nezkoušela.Jedla jsem ho vždy u dcery.Možná vyzkouším
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiramisu jsem vlastně poznala v Globusu, jejich zákusky jsme si oblíbili a tiramisu chutná i příteli. Měj se hezky, je to jednoduché. ☺

      Vymazat
  2. Já dělám tiramisu klasicky, ale ta roláda je také zajímavá. Zdravím 🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, většinou jsme zvyklí na klasickou přípravu, ale člověk si práci rád zjednodušuje a tento způsob by se mohl hodit. ☺

      Vymazat
  3. Tiramisu doma milujeme, občas ho pripravujem, ale vo verzii rolády ešte nie, vďaka za tip a recept, rada vyskúšam aj túto variantu.
    Prajem krásne dni Hani,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, věřím, že vám tiramisu chutná. Já myslím, že roláda je jinou variantou, určitě by to šlo připravit i jako placku a nakrájet. Měj se hezky. ☺

      Vymazat
  4. Hani tiramusu dělám, ale ne ve formě rolády. Dříve jsem ho dělala do dortové formy, teď už hodně dlouho do skleniček. Hezky to vypadá, každý si vezme skleničku a nemusí nic krájet. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Leni, i tak se to dá udělat. Tradiční je to rovné jako placka, ale tvůj nápad se mi také líbí. Díky ☺.

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Slovensko: Megoňky - kamenné gule

  Pokud je možnost, ráda navštívím Slovensko. Megoňky jsou na druhé straně Jablunkovského průsmyku . Možná jste o tom už slyšeli. "Loka...