Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

sobota 24. července 2021

Ozdoba jednoduše vyrobená na hřebenu

 

Myslím, že potřebné věci k výrobě této ozdoby máme doma všechny. Snad jen mít pár perliček... Je to nápad a dá se z toho vyrobit květina na ozdobení svetru nebo vázačky, použít jako brož nebo do culíku. Některé šikulky šijí nebo háčkují oblečky pro panenky a tohle by se možná také mohlo využít. 

Nápad jsem našla na Youtube a video nabízím i vám. 

Přehrání videa: Přímo přehrát nejde, klikněte, prosím, na poslední řádek "Přehrát na YouTube": 

  

13 komentářů:

  1. Spoustu zajímavých nápadů a návodů se dá najít na Pinterestu. Občas tam nějakou tu inspiraci najdu a některé věci vůbec nejsou složité. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím už dost dlouho o Pinterestu, chodí mi nabídky na mail, že to ani nestačím prohlížet. Jsou tam dobré tipy a pár nápadů jsem už realizovala. Díky za připomenutí. ☺

      Vymazat
  2. Viděla jsem to před pář dny a bylo to tvořené pomocí špejlí, způsob a postup stejný .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch možností je více a když není podobný hřeben, jde to určitě nahradit špejlemi. ☺

      Vymazat
  3. Jé, Haničko, díky za připomenutí! Tkaní na hřebenu jsem nezkoušela roky!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Ty jsi tvořivá, tak třeba v zimě se může hodit.
      Také přeji příjemnou neděli. ☺

      Vymazat
  4. Mám všelijaké nápadité tvoření ráda.Pátrám po tom na Youtube.V zimě se zase do něčeho pustím.
    Tkaní na hřebenu jsem kdysi také zkoušela.
    Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mi také nápady na YouTube vyhovují, když je video, je to lepší než slovní popis. Nápadů není nikdy dost, tak zase sem někdy něco přidám.
      Měj i Ty hezké dny. ☺

      Vymazat
  5. Hani, na hřebenech jsme s holkama tvořily jako děti a bavilo nás to. Jseš hodná, že to připomínáš. Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, my jsme zase tkaly na malém stavu, byl z umělé hmoty a taky nás to bavilo. Je dobré vést k ručním pracím i mladší děvčata. Někdy i chlapci k tomu tíhnou. ☺
      Zdravím Tě a přeji příjemný nový týden.

      Vymazat
  6. YTUBE již znemožnilo zhlédnutí, ale znám ten postup, kdysi mě jej předváděla kolegyně. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pořád to na YouTube jde zhlédnout, zkoušela jsem to, musíš tady kliknout na poslední řádek - Přehrát na YouTube. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Toulky českou minulostí: 171. schůzka: Jan řečený z Husince

Jan Hus se dožil přibližně čtyřiceti pěti let, avšak o prvních dvou třetinách jeho života nedovedeme říct skoro nic věrohodného. Informací ...