Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

neděle 25. června 2023

Poslech: Alena Mornštajnová: Slepá mapa. Životní příběhy tří žen z jedné rodiny.

 

 

Anna, Alžběta, Anežka. Tři ženy, tři generace a tři navzájem propletené osudy v jedné rodině. Mnoho životních zvratů, traumat a tajemství. A také nové začátky, které se ale mění v neúprosný boj o přežití. Poslechněte si premiérovou četbu na pokračování z prvního románu Aleny Mornštajnové Slepá mapa. Čte Petra Kocmanová. 
Premiéra: 11. 6. 2023

 

„Vždycky mě překvapí, když lidé řeknou, že moje knihy jsou drsné. Když se ale podíváte na dnešní, třeba na severské detektivky, tak tam je po kolena krve. Uvědomila jsem si, že moje knihy zasáhnou člověka spíš po emocionální stránce a je to možná působivější než nějaké krváky.“ Alena Mornštajnová
 https://dvojka.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_3x2_mobile/public/images/ba02a3ce58705b637382023e6a4f8552.jpg?itok=CtameJSG 
Alena Mornštajnová (* 24. června 1963 Valašské Meziříčí) je česká spisovatelka a překladatelka, členka PEN klubu. K jejím nejvýznamnějším dílům patří romány Hana (2017), za nějž získala několik ocenění, a Tiché roky (2019). 
Zdroj: dvojka.rozhlas.cz, Wikipedie

11 komentářů:

  1. Knížku jsem četla už dávno a ráda jsem si ji v minulých dnech z rozhlasu připomněla. Hana je od této autorky pro mne nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, každému se líbí něco jiného, tohle je z nabídky Českého rozhlasu, aspoň trochu propagace této autorky. Díky za názor.

      Vymazat
  2. Knihy od paní spisovatelky jsem nečetla,ráda si poslechnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn, přeji, aby se poslech líbil. ☺

      Vymazat
    2. Hanko, přidávám si Monštajnovou do plánu výpujček v knihovně.

      Vymazat
  3. Hani zdravím. Alena Mornštajnová je moje oblíbená spisovatelka. Četla jsem od ní vše, co napsala. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také zdravím. Jsi tedy velká čtenářka, takových lidí si vážím.
      Přeji pěkné dny. ☺

      Vymazat
  4. Četla jsem, Hani, ale klidně si knihu i poslechnu.
    Děkuji za tip a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je na to dostatek času, je tam uvedena doba, jak dlouho autorská práva trvají.
      Měj pěkný a úspěšný den. ☺

      Vymazat
  5. Hani,včera jsem neměla čas byli jsme do večera u sestry a hrozně ráda bych si knihu poslechla.Snad se mi povede.Mám problém s očima a musím se vzdát mého oblíbeného čtení,nebo ho dost omezit
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, na poslech máš dost času, bude to aktivní dost dlouho, první díl ještě 14 dnů a další podle uvedené doby. Pokud máš problém s očima, jednou z možností je poslech audioknih.
      Přeji, ať se Ti daří. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Toulky českou minulostí: 172. schůzka: Cesta Jana Husa na kazatelnu

 „Mistr Jan Hus, narozen v Husinci, městečku náleževším tehdáž dílem službou ke královskému hradu Husi, dílem přímo ke komoře královské, p...