Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

neděle 8. října 2023

S vtipem do pěkného dne

 

Vytvořit vtip není jednoduché. Nemám ráda vtipy vulgární, vtip by měl být trochu "inteligentní" a také každý neumí vtip vyprávět. S tím se asi setkal každý. Vzpomínám na herce (blahé paměti) pana Jaroslava Vojtu, kterého člověk poznal už podle způsobu jeho mluvy. Byl ojedinělý. Někdy vyprávěl vtipy a "zase to zvojtil", to říkal on sám. Navíc žil v době, kdy na jevišti "herci nemuseli" mluvit sprostě, a přesto pobavili. To mi dnes vadí a nějak se to rozmohlo.

Jedním z nejlepších způsobů, jak někoho rozesmát, ale i řešit nějakou napjatou situaci, je říci mu vtip nebo směšnou historku. To znám z vlastní zkušenosti. Někdy prorazíte bariéru vtipem nebo nějak vtipně zareagujete, protože člověk nesmí brát všechno smrtelně vážně. Studie prokázaly, že vtipy a smích mohou snížit stres a napětí.  Dobré vtipy mohou rovněž prolomit led v nepříjemných situacích. Někoho rozesmát však vyžaduje dobrý vtip. Opravdu záleží na momentální náladě, protože jsou dny nebo chvíle, kdy ani ten nejlepší vtip nezabere.

_______________________________________

Novopečený majitel auta si vyjede poprvé jako řidič společně s manželkou a tchyní. Obě dámy mu ustavičně radí: 
"Nejeď za tím cyklistou, ještě nepředjížděj, proboha, jeď pomalu! Dej pozor, tam se s tím nevejdeš, brzdi... ježišmarjá, jak to jedeš? Nejezdi vpravo, tady něco je, zatrub!"
To trvalo tak dlouho, až řidič zastavil a obrátil se k ženě: "Miláčku, řekni mi, kdo tady vlastně řídí - ty nebo maminka?" 
 
😄

Stěžuje si jedna kamarádka druhé: 
"Ten Tonda je tak otravný, vždycky za mnou přijde, když se mi to vůbec nehodí."
Kamarádka radí: 
"Tak to dělej jako já. Já zásadně chodím otvírat v bundě. A podle toho, kdo to je, se rozhodnu, jestli jsem právě přišla nebo zrovna odcházím." 
 
😎

Stěžuje si muž manželce: "Marie, už toho mám plné zuby. Jsme spolu dvacet let a ty mě pořád ve všem opravuješ." 
A manželka: "Dvacet dva, ty osle." 
 
😻
 
Sedí u pískoviště na lavičce dědeček s vnučkou. Dědeček se podívá na malou a ptá se: 
"Copak je, Aničko, nudíš se?" 
Anička povídá: "Víš, dědo, já bych teď chtěla být na tvém místě." 
"Opravdu? A co bys z toho měla?"
Anička má jasno: "Já bych, dědo, koupila svojí vnučce čokoládu." 
 
🙊

Vězni dostávají večeři. Jeden dostane vepřovou kýtu, celý knedlík a láhev vína. Druhý, co je s ním na cele, dostane jen kousek tvrdého suchého chleba a sklenici vody. 
"To je nespravedlnost!", křičí na bachaře ten, co dostal ten chleba. "Já makám od rána do večera a dostanu jen chleba a ten, co nedělá nic, tak dostane vepřovou kýtu!"
"To máte tak," vysvětluje bachař, "vy dostanete to, co si vyděláte a on dostal to, na co má od státu nárok!" 
 
😜
 
Povídá holčička z nóbl rodiny: "Mami, co je to anděl?" 
"To je takové děťátko jako ty, jenže má křidýlka a může lítat."
"Tak proč táta říkal slečně vychovatelce, že je anděl? Copak lítá?"
"Zatím ne, ale brzo poletí." 
 
😂
 
Žena se u baru seznámí s mužem, společně popíjejí drink a žena povídá:
"Od smrti manžela jsem si takhle už patnáct let s nikým nevyšla."
Muž na to: "To je obdivuhodné. To já bych nevydržel."
A žena upřesňuje: "Já normálně taky ne, ale teprve včera mě pustili z vězení."
 
😸
 
Američan, Francouz a Čech jsou v pekle. Američan si potřebuje zavolat. Zeptá se Satana, zda si může zavolat do Ameriky. Může. Hovor trvá 5 minut. Satan řekne Amíkovi, že to stojí 5000 dolarů a ten zaplatí. 
Také Francouz chce volat do Francie. Hovor trvá 5 minut. Satan mu řekne, že to stojí 5000 eur a on zaplatí. 
Potom si zavolá Čech do Česka, trvá to 5 minut. Potom se zeptá Satana, kolik to bude stát. 
Satan: " 1 korunu." 
Čech: "Tak málo?"
Satan: "Víte, z pekla do pekla, to je místní hovor."
 
 🙆

Přeji všem návštěvníkům příjemně prožitou neděli. 👍
 

12 komentářů:

  1. Hanko, díky za pěkné vtípky, pobavila jsem se, pá 😀😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, Evi, že se Ti vtipy líbí. Pěkný den> 😻

      Vymazat
  2. Díky za vtipy, dříve se vtipy vyprávěly místo pozdravu a nyní se už ani nezdraví. Ten poslední je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na tom je, vůbec dříve byly ty mezilidské vztahy "trochu" = dost jiné, než nyní. A mnohé děti nebo mladí nezdraví. Ale jak kde. ☺

      Vymazat
  3. Pěkné vtipy.Naživo jsem už dlouho neslyšela.Dříve,když jsme šli někam s přáteli posedět šel jeden vtip za druhým.Teď se každý baví o politice.
    Hani,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám asi štěstí, ale můj přítel je veselá kopa a tak vtipy slyším skoro každý den. Máš pravdu, kdysi si lidé mysleli, že se mnozí baví o politice za starého režimu a ejhle, už to je tady zas.
      Jituš, přeji pěkné úterý. 😉

      Vymazat
  4. Hani, pobavila jsem se, i když u některých vtipů, když se člověk zamyslí... možná to je i trochu k pláči.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak vnímám, Helenko, když jsem to psala, několikrát jsem si řekla, vždyť to zase k popukání není. To jsou vtipy, které vedou k zamyšlení, ale jak píši Jitce, už to tu jednou bylo a současná situace tomu zase nahrává.
      Měj úspěšný den, Helenko. 😀

      Vymazat
  5. Hani moc hezké vtipy. Pobavila jsem se. Díky. .. Jeden přidám: Přijde manžel domů opilý. Dýchne na psa a pes nic, dýchne na psa podruhé a zase nic..pak dýchl na manželku a ta štěkala až do rána.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se Ti, Jari, povedlo! Na vtipy odpovědět vtipem a ještě ze života, to je dneska za "sto bodov" a díky za to. 😻 🙊

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky, Marti, pokud vtip aspoň trochu potěší, není zbytečný. Přeji pohodový den. 😸

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Kalendárium z Moravskoslezska: Květen - ze starého kalendáře

Sto dva roky starý kalendář můžeme otevřít díky archivu "Książnica Cieszyńska".