Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

pondělí 6. listopadu 2023

S vtipnou kaší do nového týdne

 

Minulý týden jsem dostala novou práci, na telefonní lince pomoci pro sebevrahy. A včera, na své první noční, jsem zaspala. Když jsem se probrala, měla jsem 18 zmeškaných hovorů. Ale asi nic důležitého, když jsem na ta čísla volala zpátky, nikdo to nezvedal.

 😎

Přijde štamgast za barmanem, něco mu chce sdělit, ale nemůže si hned vzpomenout na co. "Tak si dej panáka," navrhne barman, "třeba se ti paměť vybaví."

Štamgast to do sebe hodí, ale pořád si nemůže vzpomenout, co barmanovi chtěl, tak tomu nechá čas. Zapovídají se, barman si taky vezme dva, tři panáky, štamgast rovných deset. Když do sebe naleje desátého, barman se zajímá: "A co jsi mi to vlastně přišel říct? Nevzpomněl sis už na to?"

"Jo, a víš, že jo,", povídá štamgast. "Přišel jsem ti říct, abys mi už nenaléval, protože až do výplaty u sebe nebudu mít ani vindru!" 

😆

Přijede televizní štáb mezi lidi na vesnici a reportér se ptá místního zemědělce:
"Co byste poradil našim politikům?"
"Noo, některým, aby odešli a těm ostatním, aby odešli a už se nikdy nevraceli!"
 
😏

Úřednice na osobním oddělení se ptá podivně vypadajícího zájemce o práci:
"Jak dlouho jste pracoval na předcházejícím místě?"
"Osm let."
"A proč jste odešel?"
"Přišla amnestie..." 
 
🙊

Manžel se povaluje na gauči s miskou chipsů a lahváčem.
"Že se nestydíš, soused přišel o obě nohy a s protézami zvládne túry po horách a ty se tu pořád válíš. Máš k tomu nějaký důvod?"
Manžel na to: "To mám, ale bolí mě moje nohy." 
 
😸

Policejní hlídka zastaví auto, které řídí starší dáma. "Paní, víte, že jste překročila padesátku?"
Ženě to není příjemné a povídá: "No a co? Vy si jako myslíte, že vám bude pořád třicet??" 
 
😀

Moje mzda je jako hybrid. Půlka na benzín a půlka na elektriku. 

🙉

"Jednou jsem šel beze zbraně džunglí a vtom proti mně vyrazil lev," vzpomíná jeden cestovatel. "Byl jsem mu vydán na milost a nemilost. Vzpomněl jsem si však na radu svého učitele, usadil se a hleděl jsem šelmě upřeně do očí. Bylo to nečekané, ale lev stál bez hnutí a ani se mě nedotkl."
"To je neuvěřitelné! Čím si to vysvětlujete?"
"Mnohdy jsem o tom od té doby přemýšlel a napadlo mě, jestli to náhodou nebylo tím, že jsem seděl na vysokém stromě!" 
 
😊

Všem návštěvníkům blogu přeji příjemný nový týden! 🍀 🎶

 

6 komentářů:

  1. Hani, dávám 💯 bodů 🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to je prima vstup do nového týdne. Nasmála jsem se. Nejlepší je ten poslední. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, smíchu není nikdy dost 😂😀😂

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda,pobavila jsem se.Bohužel vtipy jsem si nikdy nepamatovala a tak se nemohu pochlubit manželovi.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Legrace není nikdy dost!
    Hani, díky!
    Měj veselý den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem komentujícím, jsem ráda, že se vám vtipy líbí a že se rády zasmějete. Kdysi jsem bývala veselá kopa, tak snad...?? 😀 😸 Zase někdy něco podobného sestavím.

    OdpovědětVymazat

Toulky českou minulostí

Zlepšíte si náladu vtipem?

Znáte to pořekadlo, které tvrdí, že s úsměvem jde všechno lépe ?  Nebo se o někom říká, že je "veselá kopa". Spíše je mi sympat...