Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

sobota 10. února 2024

Hodí se na sobotu vtipy? 😉

 

Manžel přijde domů nazlobený. Manželka mu nalije polévku, on popadne talíř a mrskne ho otevřeným oknem ven. Manželka vezme beze slova talíř s řízkem a bramborami a šup! s ním taky ven. 

"Co to děláš??", zařve manžel. "Takový krásný řízek!"
"Já myslela, že dnes chceš jíst venku na zahradě." 

😁

Čtyřicítka je zajímavý věk. Z jedné kamarádky se stala babička, další odešla do porodnice a třetí ještě čeká na prince. 

😍

Povídá jeden soused druhému: "Jsem se díval, že na zahradě pořád něco kopeš. Co to bude?"
"Kopu, no, chystám dvě studny."
"Cože?" Proč dvě?"
"No na studenou a na teplou vodu!"

🙇

Bůh nám dal 10 přikázání. Moje žena mi jich tento týden dala už 95!

😜

Potkají se dvě kamarádky a jedna se ptá: "Ani jsem si nevšimla, už sis konečně dala nějakou fotku na ten svůj profil?"
A druhá na to: "Dala, no, ale musela jsem ji smazat. Měla jsem jen jednu, kde nejsem namalovaná a všichni mi začali psát - drž se, jsem s tebou, uzdrav se."

🙊

"Pane doktore, jak jste dokázal, aby moje žena byla celý den zticha?", vyzvídá pán před ordinací. 
"Snadno," povídá lékař. "Dal jsem jí korálek a řekl, aby neotvírala ústa, dokud se ta tabletka úplně nerozpustí!"

😺

Sedí děda u řeky a hledí do vody. 
"Co děláš, Tondo?!", volá na něj známý. 
"Co by, chytám ryby!"
A známý zase: "A proč nemáš rukavice?"
Děda se diví: "Na co bych měl mít rukavice?"
"No, aby sis neumazal ruce, až zase chytíš to, co vždycky!" 
 

8 komentářů:

  1. Hanko, vtipy se hodí vždycky, ať je pátek nebo svátek. Všechny jsou super. A ta kočička na úvod také nemá chybu. Měj hezkou sobotu. je teplíčko a sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, smíchu není nikdy dost 👍😀

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, díky!!!! Tak jsme se s manželem nasmáli, jak už dlouho ne. Děkuji a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Zasměju se vždy ráda a pokud to potřebuji hodně stačí si pustit videa se zvířátky.Ty nemají chybu.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Bezva vtípky, Hani 👍😄 a věř, že se hodí kdykoliv 😊 Měj se pěkně 😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko,smích je koření života 👍

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, udělala si nám veselé ráno! Vtipy jsou dobré i na neděli!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem komentujícím za pochvalné vyjádření a jsem ráda, když vám pár vtipů zpestřilo den 👍. Tak zase někdy... 😊

    OdpovědětVymazat

Toulky českou minulostí

Kalendárium z Moravskoslezska: Květen - ze starého kalendáře

Sto dva roky starý kalendář můžeme otevřít díky archivu "Książnica Cieszyńska".