Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

úterý 17. září 2024

Od Fefrovských rybníčků: Dravci a houby

Co mám ráda na nějakém výletním místě? V poslední době uvítám, když se tam něco dozvím, nebo je tam nachystáno něco informativního - pro děti i dospělé. Tak jako u Fefrovských rybníčků, kde je tato "Věž poznání". Určitě jste se v přírodě s tím setkali a já jsem tam některé tabulky nafotila. Jen pro vysvětlení, fotila jsem za slunečního svitu, takže se projevily stíny a některé tabulky byly poškozené. Prostě, je to vystaveno vlivům šumavské přírody. Možná se nějaké informace budou hodit: 

 Houby:


2 komentáře:

  1. Hani, i mě se tyhle info cedule líbí. Je to příjemnější, než si číst v telefonu...
    Posílám pozdravy a hodně sil všem u vás. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsme se s podobnými tabulkami setkávali,když jsme výletovali s vnoučatama.Ty to hodně bavilo.
    U rybníku Žabakor je i pozorovatelna.Je to hnízdiště mnoho ptáků.
    Hani,hezký den

    OdpovědětVymazat

Toulky českou minulostí

Zlepšíte si náladu vtipem?

Znáte to pořekadlo, které tvrdí, že s úsměvem jde všechno lépe ?  Nebo se o někom říká, že je "veselá kopa". Spíše je mi sympat...