Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

pondělí 21. června 2021

Navinutí spodní nitě na cívku a navlečení horní nitě

 

Dnešní návod vám předvede, jak správně navinout nit na cívku, kterou budete používat jako spodní nit a jak ji správně vložit do chapače.  

Vybrala jsem více videí - stroje s kyvným i rotačním chapačem, vyberte si podle stroje, který máte doma. Je to dost podobné, jistě máte u svého stroje návod.

 




Jak správně nasadit cívku spodní nitě u rotačního chapače:

 

Vložení spodní nitě u strojů Lada: 

zdroj: YouTube

8 komentářů:

  1. Hani, zdravím. Navlíknout nitě do šicího stroje umím, vše mě naučila mamka a taky babička. Byly obě moc šikovné, mamka hlavně na šití a babička na pletení, háčkování a vyšívání. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Ty jsi šikovná švadlenka a pokud šiješ už dlouho, tohle zvládáš. Návody jsou určeny těm, co začínají šít nebo si koupily stroj, kde to je jinak. Umíš spoustu ručních prací - palec nahoru. ☺

      Vymazat
  2. Hani, pro mnohé je to zajímavý návod. Můj táta byl krejčí, tak o tom trošku něco vím i když je to u každého stroje jiné. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, je to tak, návody mohou sloužit začátečnicím a máš pravdu, že jsou různé typy strojů.
      Děkuji a také se opatruj, hlavně v tom vedru. ☺

      Vymazat
  3. Tak tohle tedy taky zvládám, pokud stroj funguje tak, jak má :o)
    Haničko, měj krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Helenko, pokud stroj funguje, vše jde lehce a baví nás to.
      Také přeji krásný večer a zítra fajn den. ☺

      Vymazat
  4. Je dobré si vše připomenout - Veritasku jsem zvládla, horší to bylo před dvěma lety, kdy mě svůj kufříkový přivezla dcera a mě nenapadlo, že ji jiný. značku si nepamatuji, ale zvládla jsem to .☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Marti, stroje vypadají na první pohled stejně, ale pak... Teď ty nové stroje jsou vlastně modernější, jednoduché, ale kdo je zvyklý na starší typy, může mít problém. Proto jsem tuto rubriku založila, může pomoci i úplným začátečníkům. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Slovensko: Megoňky - kamenné gule

  Pokud je možnost, ráda navštívím Slovensko. Megoňky jsou na druhé straně Jablunkovského průsmyku . Možná jste o tom už slyšeli. "Loka...