Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

úterý 21. listopadu 2023

Háčkovaný návod: Jednoduchá i složitější vločka na stromeček

  

Vánoce jsou spojeny se sněhem, ale někdy se ho na svátky nedočkáme. Můžeme si sněhové vločky uháčkovat. 😀 Háčkované ozdoby jsou krásné a působí na vánočním stromečku velmi křehce. Jsou lehoučké, mohou být i na stromečku s tenčími větvičkami. Skvěle vyplní prostor.
Začneme tou nejjednodušší, která nevyžaduje příliš zkušeností a je na videu dobře vysvětlena: 

 
Slovníček najdete ZDE.
 
Kdo chce složitější vzor, může háčkovat podle návodu:
Materiál:
  • tenká bavlněná příze na háčkování
  • háček č. 1,5 – 2
  • nůžky
  • škrob
  • špendlíky
  • polystyrénová deska

Popis na háčkované vánoční ozdoby: 

Zdroj: YouTube, kreativnitechniky.cz

14 komentářů:

  1. Hani, hodně návodu je na Pinterestu. Odtud čerpáme já popisy i na dečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, návody se tam dají najít, ale popisy jsou i v knihách nebo časopisech. Jak to komu vyhovuje. ☺

      Vymazat
  2. Krajkové ozdoby jsou moc hezké. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,moc krásná hvězda.Já sice pořád háčkuji,ale nemohu takové drobnosti se slabou přízí a háčkem.Tam je třes hodně vidět.Teď háčkuji ponožky a to je paráda.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, Ty jsi strašně pilná a pořád háčkuješ. Možná tak nezáleží, co háčkuješ, ale na Tvoje ruce to je dobrá rehabilitace. Přeji, aby se Ti to dařilo. 👍

      Vymazat
  4. Obě jsou moc hezké! V posledních dnech mám na háčku stále nějakou vločku :o)
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě na svém blogu ty svoje výrobky představíš, ráda se podívám.
      Přeji úspěšný pátek. 👍

      Vymazat
  5. Hanko, jak vidno máš zde pestrou paletu vánoční dekorace na výběr
    👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, teprve to bude paleta, mám ještě pár vzorů v záloze. Kdo bude chtít, může si uháčkovat. ☺♣

      Vymazat
  6. Já jsem háčkovala hodně, ale nikdy jsem se pořádně nevyznala v těch nákresech pro háčkování. Já jsem spíše potřebovala popis, nebo vlastní fantazii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mě naučila háčkovat babička. Ona nepletla, jen háčkovala a maminka zase šila. Ty návody jsou o zvyku. Dříve byly návody v časopisech nebo se dostaly koupit a stálo to pár korun, ještě někde mám schované. Někdy se fantazie musí zapojit, ale mi vyhovují i ta videa, kde je to dobře předvedeno. 👍

      Vymazat
  7. Hani vločky jsou moc hezké, taky jsem je háčkovala. Ahoj, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vloček je hodně druhů, určitě máš krásné. Já mám také pár na stromeček. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Do šumavského Křišťanova se jezdí za pratury

Dnes představím jednu šumavskou obec, kterou asi nebudete znát. Když jsme během dovolené zajeli pár kilometrů od našeho dočasného bydliště d...