Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

úterý 28. listopadu 2023

Háčkovaný návod: Jednoduchý síťovaný zvoneček

 

V jednoduchosti je krása a to je případ tohoto zvonečku na vánoční stromek. Jeho velikost je 8 cm a nevyžaduje příliš zkušeností v háčkování, je tedy vhodný pro začátečnice. 

K háčkování je třeba sledovat video, nákres na háčkování k tomu není. Pusťte si to na YouTube. Slovníček je ZDE.

10 komentářů:

  1. Je moc pěkný, jemný. Já už se ale do toho pouštět nebudu, už bych to neměla komu dát a mám těch háčkovaných věciček včetně andílků hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moje řeč, já vím o spoustě "tvořilek", které pořád něco vyrábějí a co pak s tím? Takže kdo má, to mu vystačí na "furt". ☺

      Vymazat
  2. Hezký zvoneček.Jsem na tom,jako Maruška háčkovaných ozdob na stromeček mám už dost a více dělat už nebudu.Taky mi už nejde pracovat se slabou přízí.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, to chápu a možná už ani vnoučata o to zájem nejeví, nevím. Jak jsem viděla, ty vyrábíš ponožky, to já nedělám, ponožky kupujeme. Ale je dobré umět nějaké ruční práce. ☺
      Přeji příjemný víkend.

      Vymazat
  3. Hani, také je dělám i jinak kombinované a každý jiný. U dva roky za sebou jsme měla na stromečku jen háčkované ozdoby a kouličky. Přeji Ti krásné a pohodové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, Jari, že sis oblíbila háčkování a ty háčkované ozdoby jsou krásné. Já používám hlavně ty tradiční ozdoby a doplním háčkovanými, staré po rodičích jsem dala do muzea.
      Přeji i Tobě pohodové dny. ☺

      Vymazat
  4. Také jsem kdysi háčkovala zvonečky v různých vzorech, ale už jsem zásobená docela dost. Hani, měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pokud máš dost naháčkovaných ozdob, není důvod to dělat.
      Přeji hezký víkend. ☺

      Vymazat
  5. Hani, moc se mi líbí! Zvonečky jsem myslím nikdy nedělala, vlastně ani nevím proč...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se také tento zvoneček líbí a budu ho háčkovat. Na stromku mívám hodně tradičních zvonečků - baněk.
      Měj příjemný víkend, Helenko. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Praha ... ve srovnání dnešních a dávných fotografií

Na staré fotografie měst mají své kouzlo. Tak které vybrat, aby se většina zorientovala? Fotografie si rozklikněte. Doplnila jsem to krátkým...