Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

čtvrtek 16. listopadu 2023

Jednoduchý háčkovaný věneček z krátkých sloupků

 

Háčkujete nebo byste to rády zkusily? Krátký sloupek zvládne každý a za jeden večer je hotovo. Je tady tip na vyzdobení domácnosti nebo to může být použito jako dárek. Do Vánoc zbývá měsíc a tak to můžeme zkusit.

"Chceš háčkovaný věnec, který můžeš používat celý rok? ⭕ S tímto jednoduchým návodem ho můžeš mít! Od vánočních svátků🎄, přes Velikonoce🥚, až po podzimní období 🍂. 🧶 Vyber si přízi, která se Ti hodí do interiéru a začni háčkovat. Polystyrénový věnec i zdobení se dá koupit."

Vybrala jsem návod, který zvládne i začátečnice. Jsou tam jen krátké sloupky, jinak je podrobné vysvětlení na videu. Háček podle síly příze.

Nejdříve návod Jak háčkovat krátký sloupek za zadní nitku a jak počítat uháčkované řady:  

 
Když si to rozkliknete a přejdete na YouTube, autorka paní Šárka tam vše rozdělila do kapitol, je tam minutáž jednotlivých kroků se slovním doprovodem. 
 
Nyní přejdeme k háčkování věnce. Na videu uvidíte, jak je vánočně vyzdoben a možná bude vítanou inspirací. Opět si to pusťte na Youtube, kde "Šárka s háčkem" postup přehledně rozdělila.

12 komentářů:

  1. Hanko, v jednoduchosti je krása a tenhle věneček krásný opravdu je. V každém ročním období se může dozdobit jinak a celoroční dekorace je na světě. Měj se hezky, pá 😉🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, souhlasím s tím, co jsi napsala. I mě tento věneček zaujal, proto jsem návod na zhotovení vložila na blog. Ať si ho zájemci vyrobí a celoroční dekorace je výhodou. Moje sousedka má na dveřích adventní věnec už dobrých 5 let (!) a tak ji Vánoce nepřekvapí, může z fleku slavit i v létě. 😉

      Vymazat
  2. Já háčkuji jedině podle Youtube,protože návody na háčkování nemohu nikde sehnat.Na háčkovaný věnec jsem ještě nenarazila.Je moc hezký
    Hani,měj hezký prodloužený víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, návody na YouTube patří podle mne k nejlepším a některé jsou zvlášť povedené.
      Přeji Ti příjemnou neděli. ☺

      Vymazat
  3. Hani, háčkovaný věnec jsem ještě neviděla. Háčkuji každý rok ozdoby na stromek pro kamarádku, která na svůj velký strom nic jiného nevěší, pak spostu dalších věcí a věnce dělám jako dekoraci na každé roční období pro zkrášlení naší domovní chodby:-) Ale tohle je docela prima nápad obháčkovat věnec, zamyslím se.Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, uháčkovat se dá snad všechno. Věřím, že jsi těch ozdob uháčkovala už hodně a třeba se Ti ještě něco zalíbí, co tady v rámci předvánočního období zařadím.
      Děkuji za návštěvu a přeji příjemné dny. ☺

      Vymazat
  4. Hani, zrovna háčkuji dečky a věnec jsem ještě neviděla. Je perfektní. Líbí se mi ten nápad a díky za něj. Už jsem koukala na návod a je to super. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, také mě tento věnec zaujal a to zhotovení je docela rychlé i jednoduché. Kdo neháčkuje, může použít nějakou pleteninu a výsledek může být pak také zajímavý.
      Jsem ráda, že se Ti to líbí a krásné dny přeji také. ☺

      Vymazat
  5. Už jsem jich několik podobných dělala. Dá se háčkovat i plést, nebo použít rukáv ze starého svetru, což už jsem taky dělala :o) Mohou vzniknou vkusné dekorace.
    Hani, přeji hezký sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Ty jsi všestranná a hodně tvořivá, tím chci říct, že toho hodně stihneš. Přeji, aby Ti to co nejdéle vydrželo.
      Měj příjemnou neděli. ☺

      Vymazat
  6. Háčkovaná jsem hodně všelijaké dekorace vánoční i velikonoční, ale věnec jsem ještě nezkoušela. Vypadá dobře. Já se nyní využívám v matkami obrázků pro grafiku. Prostě počítač už vítězí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsme se toho naháčkovaly, já vím ... ☺Já se také věnuji počítači, ale grafika mě nechytla. Nikdy neříkej nikdy. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Toulky českou minulostí: 185. schůzka: Glejt

Zkuste si vzpomenout, kdy jste poprvé a v jaké souvislosti slyšeli slovo "glejt". Myslím, že tady bude asi jednoznačná shoda.  „Lé...