Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

pondělí 10. června 2024

Kalendárium z Moravskoslezska: Červen - ze starého kalendáře

Sto dva roky starý kalendář můžeme otevřít díky archivu "Książnica Cieszyńska".

 https://img.obrazky.cz/?url=b9380eb9d32d17a9&size=2

 


 

A tohle je tip pro dnešní praktické lékaře. Není zubařů, tak jak vidíme na příkladu orlovského praktika z r. 1922, dá se zvládnout obojí! 😎 👍 Já mu 👏 .
 

6 komentářů:

  1. Hani, tyhle příspěvky mám moc ráda. Dnes má narozeniny náš Adam, svátek slaví Bruno, jak čtu, dříve to byl Setěch :o) A moc se mi líbí ty dobové reklamy.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i když vím, že tato rubrika nemá příliš velkou sledovanost, možná i proto, že je "z Moravskoslezska", přesto ji dávám právě to ty příspěvky. Ráda čtu i ve starých novinách, kde je pak ten dobový pohled na událost kolikrát jiný než ten, nám podávaný v učebnicích. A ty reklamy jsou někdy "kouzelné". ☺
      Vašemu Adamovi přeji vše nej k narozeninám. 👍

      Vymazat
  2. Ahoj Hani čtení ze starých kalendářů a novin mám moc ráda, i staré reklamy. Opatruj se, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, zase po čase Tě vítám na blogu. 👍 Staré noviny a kalendáře většinou skončily v kamnech nebo ve šrotu, tak jsem ráda, že se zachovaly aspoň takhle v digitální podobě. Staré reklamy vždy se zájmem vyhledávám. ☺
      Ať se daří, Leni!

      Vymazat
  3. Hanko, mnoho zajímavostí nám poskytují staré kalendáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, proto se z nich snažím alespoň něco představit na blogu. ☺

      Vymazat

Toulky českou minulostí

Na výstavě ručních prací v Havířově

Dnes to bude "vsuvka" mezi moje příspěvky ze Šumavy. Spíše pro zpestření témat. Centrum volnočasových aktivit nabízí různý program...