Vítejte na mém blogu, přeji příjemnou pohodu a úspěšný den :-)

neděle 30. června 2024

Na výstavě ručních prací v Havířově

Dnes to bude "vsuvka" mezi moje příspěvky ze Šumavy. Spíše pro zpestření témat. Centrum volnočasových aktivit nabízí různý program a pravidelně připravuje prezentace svých výrobků a už jsem dříve na jejich podobné výstavě byla. Letos se výstava konala v dubnu, pro množství jiných příspěvků ji představuji až teď. Podívejte se na pestrost aktivit, které CVA nabízí a část vystavených výrobků, které jsem tam nafotila.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

9 komentářů:

  1. Šikovných ručiček se ještě najde dost a dost. Některé výrobky jsou fakt moc pěkné, tvořilky jsou holky šikovné, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí věcičky z pedigu, patchwork a malované hedvábí. Trochu my tu chybí výšivky. Ale i tak výstava na exponáty bohatá. Kdyby byla prodejní, vybrala bych si. Můj favorit je pedigový košíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to jsem tam nenapsala, to ještě není všechno. Pravda, už se asi nevyšívá, je tam plno patchworku, keramiky a korálkových ozdob. Zapojili se i muži. Nafotila jsem tam toho více, ještě budu mít k výstavě příspěvek a hlavně, dám i obrazy. Ty já fotím vždy jako první. Ty obrazy jsou zase mým favoritem. 😊

      Vymazat
  3. Tam by mě to hodně bavilo.Od dětství mě baví ruční práce,dokonce jsem chodila i do kurzu paličkování.Co mi ale nikdy nešlo byl patchwork ,o to více ho obdivuji.Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, to, co píšeš, zcela chápu. Také mám od dětství vztah k ručním pracím a vždy jsem byla manuálně zručná. Jen pletení mě nějak nechytlo a tak jsem se věnovala jiným druhům - hodně jsem šila, vlastně všechno oblečení, vyšívala, háčkovala... Jen těch kurzů šití jsem absolvovala asi 10. Dnes už dělám jen to nutné, přišla jsem na to, že problémem je "kam potom s tím"? Ovšem ruční práce se mi stále líbí a chválím každého, kdo to umí. Na výstavě se mi nejvíc líbily obrazy.
      Přeji hezký začátek července. 😊

      Vymazat
  4. Moc hezká výstava. Všichni tvůrci mají můj obdiv. Krásná keramika, háčkované figurky, drátkování...vše je moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Jari, všichni si zaslouží obdiv. Mnozí už mají docela vysoký věk. ☺

      Vymazat
  5. Hanko, to je milé překvapení, jen ty obrazy mě zde chyběly. Bývají úžasné, ale už jsem četla v komentáři, že budou ♥ Letos jsem na výsttavě nebyla, ale pár let jsem se zúčastňovala instalace a také s naším klubem jsme vystavovaly. Nerada to píši, naše nové vedení je v tomto i v jiných směrech otevřít se veřejnosti dost laxní. Vrací se to do starých kolejí - co mě nezajímá, to jde mimo a co mě zajímá zúčastním se sama , maximálně s oblíbenci- posledně zabodovala se vstupenkami na ocenění osobností. Jen dvě pro sebe a oblíbenkyni, naštěstí jsem sehnala další. Nechci si stěžovat, ale ...
    Nicméněvýstava se vyvedla, kdysi jsme jezdily s vybranými rukodělnými výrobky na celorepublikovou výstavu do Poděbrat. Máme několik ocenění, kroužky v CVA vedou kvalitní instruktorky - jsou tam pro lidi a ne pro výhody jako je tomu nyní v našem klubu. Bohužel, mě vedly zdravotní důvody k položení předsedování, ale jak to vidím, tak mám puls málem ke stovce a více. Hani, těším se na obrazy, do výtvarného kroužku chodí má bývalá kolegyně a její obrazy jsou moc hezké. Měj pohodové dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, připomněla si mi výstavy, které na konci roku pořádají DDM - děti chodily roky na keramiku a kreslení, vždycky jsem se ráda podívala...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

Toulky českou minulostí

Na začátek prázdnin Cesta kolem Světa

Dnešním dnem oficiálně začaly prázdniny. Jak jsme se na ně těšili a byli rádi, když se někam vyjelo. I ten, kdo nečetl, znal název knihy Jul...